PLUS-pakken

Ved at vælge en PLUS-løsning fra TotalAdministration får du endnu mere frihed til at gøre det, du brænder for. Vi tager os af al administration i din virksomhed, så at det eneste, du skal bruge kræfter på, er at pleje dine kunderelationer. Når du vælger PLUS-pakken bogfører vi ikke bare for dig – vi har også styr på din virksomheds kontaktpersoner, og vi vil også være i stand til månedligt eller efter aftale at udsende kontoudtog til dine kunder. Derudover vil vi også kunne oprette betalinger i banken til overførsel til leverandører – til forfald eller efter aftale. Du vil til hver en tid kunne følge med i administreringen af din virksomheds økonomi via regnskabsprogrammet. PLUS-pakken kan nemt tilpasses din virksomheds specifikke behov, så at du kun betaler for det nødvendige.

PLUS-pakken indeholder følgende:

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Likviditetsstyring
  • Angivelser
  • Halvårsbalancer

For at se priser på vores standardpakker og en sammenligning mellem BASIS-, PLUS- og SUPER-pakken klik her.